مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-19اقتصادي

فارس من| لِه شدن کارگر و تولید داخل زیر چرخ های واردات ماشین آلات راهسازی + فیلم


مسیرهای منتهی به اسکله بندر شهید رجایی در حالی همچنان شاهد واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی است که کارگران رنج کشیده هپکو، هنوز هم زخمی از نامردی های وافیای واردات و عدم حمایت از تولید هستند.

-   قائم مقام مدیرعامل هپکو اراک همچنین اعلام کرده بود: هپکو توانایی تولید دامپتراک با هر سایزی را دارد، اینکه بعضی ها می گویند هپکو توانایی تولید هر سایزی را ندارد، دروغ بزرگی است، سایزی وجود ندارد که هپکو توانایی تولید آن را نداشته باشد.

هپکو یکی از ابرشرکت های ایرانی است که نام آن در زمره اولین و بزرگترین سازنده تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می درخشد  هپکو یکی از ابرشرکت های ایرانی است که نام آن در زمره اولین و بزرگترین سازنده تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می درخشد و توانایی تولید انواع لودر، غلتط، بیل مکانیکی، دامپتراک و بلدوزر را داراست.

 مافیای واردات در شرایطی کمر به نابودی این صنعت داخلی بسته اند که این روزها مدیران هپکو از تلاش و انعقاد قراردادهایی مهم برای روشن شدن مجدد چراغ تولید در هپکو خبر می دهند، از نهایی شدن قرارداد فروش دامپتراک های جدید معدنی به ارزش 330 میلیارد تومان و انعقاد 9 قرارداد فروش انواع محصولات به ارزش 134 میلیارد تومان که با وجود استمرار واردات به نظر می رسد این شرکت نتواند کمر راست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لِه شدن کارگر و تولید داخل زیر چرخ های واردات ماشین آلات راهسازی + فیلم

فارس من| لِه شدن کارگر و تولید داخل زیر چرخ های واردات ماشین آلات راهسازی + فیلم